I-cord on my mind

Que será, será… De momento solo diré que me van a hacer falta muuuchos metros de cor-dón😉

Etiquetado:,

8 pensamientos en “I-cord on my mind

  1. Valeria Ferreira Garcia 17 mayo 2011 en 9:46 pm

    Qué bonito!

  2. albis 18 mayo 2011 en 5:18 am

    Pinta precioso! Será una alfombra?

  3. Laia 18 mayo 2011 en 6:10 pm

    Que será? Me gustan los colores.

  4. ganxetades 21 mayo 2011 en 4:33 pm

    No sé que será pero me encantan los colores y parece suavito y blandito!!

  5. Tartaruga dos Tartarouchos 27 mayo 2011 en 3:07 pm

    Qué cousa bonita! Con que nos sorprenderás?

  6. juntitoscrafts 13 junio 2011 en 9:08 pm

    que bonito, que será?

  7. Ana 2 agosto 2011 en 9:24 am

    Encántame como che está quedando, é unha preciosidade!!.

    Debemos de estar todas liando as mesmas cousas na cabeza. Onte estiven con “Fíos” e lle contei que me fixera unhas agullas de calcetar e unha de ganchillo, pero que estaba dandolle voltas para ver se atopaba algo con corpo e barato, díxome que ti compraras un tricotin con manivela, e flipei, porque foi a miña primeira opción, pero deixeina por que non me veía facendo metros e metros enhebrando fíos, non sabía que había unha maquiniña tan xeitosa. Compreina xa, e estou impaciente por comezar.

    ¿Pódoche facer unhas preguntiñas?, é que morro coa curiosidade ¿tárdase moito en facer metros?, ¿qué lás estás usando?.

    Por favor, avísame cando remates, quero saber que é, ten unha pinta boísima.

    Un biquiño

  8. alfanhui14 2 agosto 2011 en 12:10 pm

    Mola moitísimo! Non tardo nada en facelo, o malo é que é un pouco aburrido, nada máis. Póñome na escaleira e vai baixando o icord que da gloria velo :)) Estou pensando aínda o que será, en principio unha alfombra pero eu que sei… o teño agora algo abandonado, a ver se o retomo. Se rematas algo avísame!!! Eu tamén quero velo!!!

Los comentarios están cerrados.

